| Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
1. 8,00-9.30 |
  |   |   |   |   |
2. 9.45-11.15 |
  |   |   |   |   |
3. 11.30-13,00 |
  |   |   |   |   |
4. 13.15-14.45 |
  |   | Marketing Research [ćw.k./Z] dr Paweł Kowalski ul. Narutowicza 59a, sala 309 |
Political elites and pressure groups [W/Z] dr Michał Klonowski ul. Lindleya 3, sala 123 |
  |
5. 15.00-16,30 |
Omnichanel marketing [W/Z] dr Beata Gotwald ul. Lindleya 3, sala 1-A |
Geopolitics and Strategy [w/Z] dr hab. Jacek Reginia-Zacharski, prof.UŁ ul. Lindleya 5a, sala 8 |
International Marketing Strategy [sem.] prof. dr hab. Tomasz Domański ul. Narutowicza 59a, sala 306 International Marketing Management [sem.] dr Paweł Kowalski ul. Narutowicza 59a, sala 203 |
International Marketing Communication [ćw.k./Z] dr hab. Małgorzata Karpińska-Krakowiak, prof UŁ ul. Narutowicza 59a, sala 302 |
Cyber Arts in the World [W/Z] dr Maria Hebisz ul. Lindleya 3, sala 120 |
6. 16.45-18.15 |
Omnichanel marketing [W/Z] dr Beata Gotwald ul. Lindleya 3, sala 1-A |
Political Marketing [ćw.k./Z] dr Marek Sempach ul. Lindleya 3, sala 123 |
  | Advertising and Consumer Behavior in International Markets [sem.] dr hab. Małgorzata Karpińska-Krakowiak, prof UŁ ul. Narutowicza 59a, sala 302 |
Project management [ćw.k./Z] dr Małgorzata Kotlińska ul. Lindleya 3, sala 1-A |
7. 18.30-20,00 |
Omnichanel marketing [W/Z] dr Beata Gotwald ul. Lindleya 3, sala 1-A |
  |   |   |   |